Adunând stele pentru coroana sa

Adunând stele pentru coroana sa – video cu titrare în limba engleză

Matheus  de Silva Soares, din Brazilia de nord, are 10 ani și este nerăbdător ca Isus să vină. El vizitează familiile învecinate, cam 3 pe zi, și invită necredincioșii la biserica sa, unde îi învață despre Dumnezeu. Până acum el a adunat în jur de 35 de stele pentru coroana sa.

“Numele meu este Matheus de Silva Soares, sunt în clasa a cincea gimnazială, am 10 ani și îmi place să lucrez pentru Dumnezeu în biserică. Obișnuiesc să vizitez mulți oameni și să îi întreb de ce nu vin la biserică. Atunci când întâlnesc oameni care nu sunt botezați, obisnuiesc să îi invit sa viziteze biserica. Am terminat vizita, salut oamenii  și merg în următoarea vizită. Vizitez cam trei familii pe zi.”

Lindon Jonhson: “ Matheus face o treabă bună într-un cartier numit “Piquizinho” în “Barra do Corda”, districtul meu pastoral. Mai mult de 20 de oameni au fost botezati datorită lucrării sale. Participarea lui în proiectul “Misiunea Caleb” m-a surprins. În orașul Fernando Falcao, conferința noastră a avut o biserică  închisă de aproape 4 ani, și el s-a decis să participe la readucerea la viață a acelei biserici în cadrul  proiectului “Misiunea Caleb”. La început ne temeam din cauza vârstei  lui, dar când am văzut voința și determinarea lui, ne-am decis să-i dăm o șansă. Prin harul lui Dumnezeu și lucrarea binecuvântată a lui Matheus, 35 de oameni au fost botezați.

Matheus: “ Uneori vreau să îmi petrec toată noaptea cu prietenii, dar simt în inima mea că e datoria  mea să lucrez pentru Dumnezeu în biserică. Lucrez în biserica mea ca director al Departamentului pentru Copii, Sound Design și Lucrare Personală. Dar planul meu este să fiu pastor când voi fi mare, deoarece cred că tot ceea ce a  proorocit Isus, se întâmplă acum. Uneori mă întreb: ce lipsește ca Isus să vină a doua oară? Noi trebuie să predicăm evanghelia veșnică în lumea întreagă. Fiecare botez mă face fericit pentru că știu că fiecare credincios trebuie să câstige măcar un suflet pentru a avea o stea în coroana sa. Așa că mă simt foarte fericit și emoționat când îmi imaginez că fiecare persoană pe care o câștig pentru Hristos este o stea în coroana mea. Nu vreau să merg în ceruri singur. Vreau să iau mulți oameni cu mine.

Traducere: Ady Podosu

Leave a Reply

