Confort rece

De S.L. Bailey

Aproape niciodată nu m-am gândit la susținerea financiară a școlii bisericii. Nu părea că voi putea face ceva. Nu aveam un loc de muncă foarte bine plătit, şi de obicei mă luptam  să acopăr cheltuielile zilnice.

Într-un Sabat de sfârșit de vară, acum trei ani, directorul de tineret al conferinței a făcut o vizită în biserica mea pentru a împărtăși nevoile financiare ale școlii. Chiar dacă nu aveam nici un ban în acea zi, am simțit cum Dumnezeu mă îndeamnă să ofer o anumită sumă. Stând în banca mea îi argumentam lui Dumnezeu  că eu aveam o nevoie mai mare, decât avea școala nevoie de banii mei. Aveam nevoie de un alt frigider: al meu nu păstra alimentele suficient de reci, şi câteva dintre alimente s-au stricat înainte de a le fi putut folosi.  Suma pe care trebuia să o primesc în zece zile, era deja destinată cumpărării unui frigider la mâna a doua.

Duhul Sfânt insista. Am oferit suma cu care trebuia să plătesc frigiderul. ”Va trebui să te îngrijești de nevoile mele” I-am spus lui Dumnezeu. ”Am nevoie de un frigider care să funcționeze.”

Când m-am întors acasă de la biserică în aceea după-amiază, am găsit laptele rece ca gheața în frigider. După două săptămâni de când am oferit acea sumă pentru școală, a trebuit să reduc puterea de răcire  a frigiderului, pentru că îmi îngheța mâncarea în el. Dar Dumnezeu nu s-a oprit aici.

La câteva zile după ce am dăruit acei bani, mi s-a oferit să lucrez o săptămână şi am fost plătită mai mult decât am oferit în acel Sabat. Şi când banii  așteptați inițial au venit, erau cu 400 de dolari mai mult decât mă gândeam că voi primi!

Dumnezeu s-a îngrijit de nevoile mele, de fiecare dintre ele. Şi prin mine El a ajutat şi școala la care de asemenea ține foarte mult.

Dați, şi vi se va da; ba încă, vi se va turna în sân o măsură bună, îndesată, clătinată, care se va vărsa pe deasupra. Căci cu ce măsură veți măsura, cu aceea vi se va măsura.  Luca 6:38

S. L. Bailey este secretară-recepționistă în Hudson Fall, New York. Este membră a bisericii Adventiste din Kingsbury, New York.

Traducere: Dia Dospinescu 

Experiența face parte din cartea Over & Over Again vol.2,  editată de Ronald Alan Knott.

 

 

Leave a Reply

