E vremea să fiu ca Isus

De Jerry Page

A ajuns la urechile mele  că unul dintre membrii personalului o făcuse din nou. Jim împrăștia zvonuri false despre un alt cuplu din comitetul conferinței noastre. Îl mai avertizasem și altă dată despre tendința lui de a bârfi și da data aceasta eram extrem de supărat.

Am stabilit o întâlnire cu pentru ziua de marți. Planul meu era să trec în revistă o listă a lucrurilor pe care le făcea, să-l las să se simtă puțin încurcat și apoi să-l fac să-i fie clar că un astfel de comportament trebuie să înceteze.

Ziua de marți a venit și am petrecut timp cu Domnul în acea dimineață. Chiar I-am cerut să-mi vorbească clar din Cuvântul Său ceea ce știa că am nevoie să înțeleg. Uitasem de întâlnirea pe care urma s-o am cu Jim în acea dimineață. Dar Dumnezeu nu uitase.

Citeam din cartea Proverbelor și versetele din capitolul 12 au început să-mi atragă atenția. ” Nebunul îndată îşi dă pe faţă mânia” (16) ” Cine vorbeşte în chip uşuratic, răneşte ca străpungerea unei săbii, dar limba înţelepţilor aduce vindecare”(18) ” Omul înţelept îţi ascunde ştiinţa, dar inima nebunilor vesteşte nebunia” (23).

”Te aud, Doamne,” m-am rugat. ”Am dreptate  cu privire la ceea ce a făcut Jim, dar spiritul de abordare a problemei e greșit. Ajută-mă să fiu ca Isus când îl voi întâlni astăzi pe Jim.” Galateni 6:1 mi-a venit în minte: ”Fraţilor, chiar dacă un om ar cădea deodată în vreo greşală, voi, care sunteţi duhovniceşti, să-l ridicaţi cu duhul blândeții. Şi ia seama la tine însuţi, ca să nu fii ispitit şi tu”.

Când m-am întâlnit cu Jim, am început prin a citi textul din Galateni 6:1, cerându-i să se roage pentru mine să fiu ca Isus în modul în care îi tratez pe cei din jur. Am admis că mi se întâmplă să vorbesc de rău pe alții prin spate. Apoi i-am împărtășit în mod  ”delicat” îngrijorarea mea în ceea ce-l privește și am ajuns să ne plecăm pe genunchi, îmbrățișați, cu lacrimi în ochi, rugându-ne unul pentru celălalt ca să semănăm mai mult cu Isus. A fost un final în care am simțit prezența lui Dumnezeu. Și când mă gândesc cum putea fi o confruntare care ar fi rănit.

Târziu, în aceeași seară m-a sunat un alt pastor. Era foarte supărat că unii membri răspândeau zvonuri false despre el. Avea de gând să clarifice lucrurile și să-i pună la punct a doua zi.

Vedeți ce bun este Dumnezeu! El m-a învățat în acea dimineață nu doar cum să am o întâlnire mai bună cu Jim, dar și cum să fiu pregătit seara să ajut un pastor să se calmeze.

Atât de adesea petrec mult timp pe autostrada vieții, doar ca să descopăr că mă îndrept în direcția greșită. Viața este atât de aglomerată. Pare că nu este niciodată timp suficient pentru a face tot ceea ce am de făcut. Sunt tentat să reduc timpul petrecut cu Dumnezeu și a face ceva ”practic”.

Dar continui să învăț că dacă timpul petrecut cu Dumnezeu este primul pe lista priorităților mele, el poate îndeplini mult mai mult decât aș putea eu.

Eu sunt Viţa, voi sunteți mlădiţele. Cine rămâne în Mine, şi în cine rămân Eu, aduce multă roadă; căci despărţiţi de Mine, nu puteţi face nimic. Ioan 15: 5.

Jerry Page era președinte al Conferinței Central California, în Clovis, California.

Experiența face parte din cartea Over & Over Again vol.2,  editată de Ronald Alan Knott.

Leave a Reply

