Zecimea unei văduve

De Yvonne Thomas

Când aveam 24 de ani soțul meu a murit de cancer şi am rămas singură cu cinci copii de la 7 ani până la cele două fetițe gemene de un an.

La puţin timp după moartea soţului meu, un domn care mă cunoştea de când eram copil, a venit la uşa mea şi m-a întrebat dacă aş vrea să merg  cândva la biserică. Răspunsul meu a fost pozitiv pentru că aveam nevoie de ceva care să mă ajute să trec peste această perioadă atât de grea.

A fost minunat să aflu adevărurile din Cuvântul lui Dumnezeu. Într-un Sabat la biserică, pastorul a predicat despre zecime. El ne-a arătat o tablă mare care avea două coloane cu cifre. În prima coloană erau scrise chiria, mâncarea, factura de curent, hainele, cheltuieli medicale şi la sfârşit zecimea şi darurile, în această ordine. Rămânea foarte puțin pentru zecime. În a doua coloană erau scrise zecimea şi darurile la început şi apoi toate celelalte cheltuieli. În timp ce pastorul vorbea, Duhul Sfânt îşi făcea lucrarea. Până atunci simțeam că eram  scutită de a returna zecimea, pentru că eram o văduvă cu un venit mic și cinci copii. Cum am mai putea trăi dacă aş mai da şi zecime din  acei puțini bani?

În timp ce mă rugam să înțeleg, am simțit cum Dumnezeu îmi spune ”Pune-Mă la încercare; Cuvântul Meu este adevărat!” Deci tremurând am pus zecimea în plicul cu daruri, neștiind când vor mânca copii mei următoarea masă.

Nu pot să spun că nu au existat momente când ne-a fost greu, dar pot să spun că Dumnezeu a fost întotdeauna credincios Cuvântului Său. Odată nu ne  rămăsese nimic în dulap. Am adunat copiii în jurul meu pentru rugăciune şi în câteva minute am auzit o bătaie în uşă. La uşă erau două doamne cu plase pline de alimente. Locuiam  la țară, la  20 de km de oraş aşa că am știut că Dumnezeu lucra ca să îmi răspundă la rugăciune, chiar înainte de a-L ruga.

Ştiu să trăiesc smerit, şi ştiu să trăiesc în belşug. În totul şi pretutindeni m-am deprins să fiu sătul şi flămând, să fiu în belşug şi să fiu în lipsă.  Pot totul în Hristos, care mă întăreşte. Filipeni 4:12, 13.

Yvonne Thomas este pedagog la școala de fete din Colombus, Wisconsin. Este membră a bisericii Adventiste din cadrul şcolii Winsconsin.

Traducere: Dia Dospinescu 

Experiența face parte din cartea Over & Over Again vol.2,  editată de Ronald Alan Knott.

 

Leave a Reply

