Lecția unei mame

De Nancy Arellano

”Nici gând!” i-am spus soțului meu. Ne botezaserăm de curând și el tocmai îmi spusese că trebuie să adăugăm zecimea la bugetul nostru deja supraaglomerat. Când era copil, fusese învățat principiile creștine, incluzând importanța isprăvniciei, de o mamă foarte credincioasă. Ca să-i fac pe plac lui și Domnului, am încercat ca timp de 6 luni să dăruiesc zecimea şi darurile dacă îmi rămâneau bani după plata facturilor. Situația noastră financiara părea că se înrăutățește.

Între timp un cuplu mai în vârstă din biserică ne-a povestit experiența lor. În timpul recesiunii au fost obligați să aleagă între a înapoia zecimea sau să cumpere cărbuni pentru a încălzi casa. Pășind în credință ei au ales să înapoieze zecimea Domnului.

La scurt timp după ce au luat această hotărâre, un tren plin cu cărbune a deraiat aproape de casa lor şi compania căilor ferate a oferit  cărbune gratuit oricui dorea să ajute la eliberarea locului. Aceasta era experiența care Duhul Sfânt știa că va ajuta inima mea îndoielnică. Am decis să-L pun cu adevărat pe Dumnezeu pe primul loc. Vom înapoia zecimea şi darurile şi apoi  vom plăti facturile din ce va rămâne.

Încetul cu încetul de-a lungul câtorva luni, am ajuns să înțeleg  că deși nu aveam mai mulți bani, nici nu părea să avem mai puțini.  Şi nu numai atât, dar vechile noastre aparate de uz casnic au tot continuat să funcționeze. Mașinile noastre ruginite au continuat să meargă fără reparații și veniturile săptămânale păreau să ajungă.

Câțiva ani mai târziu, când soțul meu a demisionat de la o slujbă bine plătite pentru a începe propria afacere, am hotărât să aplicăm principiile zecimii pentru noua noastră firmă, punând deoparte şi un anumit procent din profit pentru activități caritabile. În cele din urmă, fiind binecuvântați de Dumnezeu, am fost în stare să începem o întreprindere nonprofit (finanțată de firma noastră) prin care să ajutăm tinerii cu burse școlare și să ajutăm familiile cu venituri mici, rezolvând nevoile lor specifice.

Erau momente la începutul afacerii, când părea că firma noastră nu-și permitea să plătească nici măcar salariile noastre. Dar de fiecare dată avea loc o vânzare ”miraculoasă” care era suficientă ca să ne ajute să ne descurcăm. Cincisprezece ani mai târziu am crescut de la trei angajați (soțul, fiica și cu mine) lucrând de acasă, la peste 140 de angajați care lucrează pe întreg teritoriul Statelor Unite şi în câteva țări străine.

Dumnezeu a fost bun cu noi! El a ales să ne ofere  prosperitate puțin câte puțin, până ce am învățat să fim ispravnici mai buni. Am ajuns să înțelegem că tot ceea ce avem este de la Dumnezeu și că El are grijă de toate aspectele din viața noastră.

Dumnezeu are controlul – exact așa cum o mamă își învățase fiul cu mulți ani in urmă.

Căile lui Dumnezeu sunt desăvârșite, cuvântul Domnului este curățit; El este un scut pentru toți cei ce caută adăpost în El. 2 Samuel 22:31

Nancy  Arellano este constructor în  Chesterfield, Indiana. Este membră a bisericii adventiste Anderson, Indiana.

Traducere: Dia Dospinescu 

Experiența face parte din cartea Over & Over Again vol.2,  editată de Ronald Alan Knott.

Leave a Reply

